GLASBA

Pri neobveznem izbirnem predmetu se učenci srečajo z različnimi ljudskimi, umetnimi in popularnimi skladbami. Skupaj jih doživljajsko analiziramo in zapojemo. Petje spremljajo z Orffovimi glasbili, ustvarjamo nove lastne ritmično-melodične spremljave. Učenci spoznavajo različne glasbe sveta. Cilj predmeta je spoznavati glasbeno literaturo in preko poustvarjanja krepiti ritmično-melodični posluh. Ob plesni glasbi izvajamo lastne koreografije, ki si jih učenci sami izmislijo. 

GLEDALIŠKA DEJAVNOST IN LUTKE

Pri neobveznem izbirnem predmetu umetnost (gledališka dejavnost in lutke) učenci:

• spoznavajo osnovne strukture gledališča in dramskega besedila,

• usvajajo osnovna igralska izrazna sredstva (telo, gib, glas, govor) in uporabo različnih lutkovnih

tehnik,

• razvijajo občutek za prostor, govorno in telesno interpretacijo ter animacijo lutke,

• ustvarjajo idejna besedila ter lastna dramska besedila,

• oblikujejo zamisli za izdelavo lutk, po katerih lutke tudi izdelajo,

• razvijajo sposobnosti za individualno in skupinsko delo ter interakcije s soigralci, prostorom,

likovnimi in drugimi prvinami predstave,

• improvizirajo in ustvarjajo krajše gledališke/lutkovne prizore,

• doživeto in estetsko poustvarijo otroške/mladinske gledališke/lutkovne predstave

• krepijo zaupanje in samozavest.

*Ob koncu šolskega leta učenci pripravijo predstavo

Vsebina neobveznega izbirnega predmeta Umetnost:

  • izdelava različnih preprostih lutk,
  • bralne vaje,
  • učenje, vadba ter igranje preprostih lutkovno-dramskih iger,
  • ogled lutkovno-dramskih iger,
  • motiviranje učencev za igranje,
  • vaje za koncentracijo, koordinacijo, krepitev zaupanja v sebe, soigralca in skupino,
  • igranje v improviziranem gledališču
  • mini gledališče kamišibaj

Related Images:

(Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost