Računalništvo je vključeno v vsa področja našega življenja, zato moramo razumeti delovanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij in konceptov, na katerih temelji tehnologija.

Neobvezni izbirni predmet seznanja učence z različnimi področji računalništva. Predmet ni namenjen spoznavanju dela s posameznimi uporabniškimi programi, temveč učenca seznanja s temeljnimi računalniškimi koncepti in procesi, s tehnikami in metodami reševanja problemov ter razvija algoritmičen, postopkovni način razmišljanja. Ta znanja in spretnosti, ki so veliko trajnejše od hitro razvijajoče se tehnologije, so prenosljiva na vsa področja človeških dejavnosti.

Ustvarjalnosti in računalniškega načina razmišljanja se bodo učenci v 4. razredu učili prek programskega jezika, ki omogoča izdelavo tako preproste igrice za zabavo, kot tudi prikaz zahtevnejše geometrijske zakonitosti. Sodelovanje, izmenjevanje idej in izdelkov, ter koristno porabo prostega časa pred zaslonom, bo spodbudila internetna različica okolja Scratch, dostopna na http://scratch.mit.edu/.

Related Images:

(Skupno 29 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost