Prejšnji teden smo prvič od uradne otvoritve uporabili učilnico v Borovem gozdičku za dvourni pouk tehnike in tehnologije. Učenci so se razveselili te spremembe in zato smo se  v mrzlem dopoldnevu disciplinirano odpravili proti Novi Gorici. Že med potjo nas je pogrelo tudi sonce in nam omogočilo prijetno izvedbo pouka na prostem. Učenci so bili pri delu zelo motivirani in samostojni. Občutiti je bilo medsebojno sodelovanje in premagovanje ovir, saj ni bilo vse kot v klasični učilnici. Vodo so zajeli iz bajerja in se iznajdljivo namestili na površinah učilnice, kjer so imeli svoje laboratorije. Učitelji smo bili v vlogi motivatorjev in pomočnikov pri prepoznavanju papirnih vrst.

Poznaš različna papirna gradiva?

V poskusih smo vključevali tudi trajnostno razmišljanje o kvalitetah, reciklaži in spremenjeni uporabi določenih gradiv. Učenci so bili celo uro pouka vztrajni in prav vse skupine so dosegle zadani cilj. Učenci so nam povedali, da je učilnica super, velika in uporabna ter zanimiva zaradi okolice in lokacije.

V nadaljevanju pa podajamo dva prispevka učencev:

V četrtek, 24. 11. 2022, smo se med uro tehnike in tehnologije odpravili v učilnico na prostem v Borovem gozdičku, kjer smo ugotavljali lastnosti različnih vrst papirja. Raziskovali smo, koliko posamezna vrsta tehta, iz koliko plasti je izdelana (to smo naredili tako, da smo papir namočili v vodi) in za kaj se jo uporablja. Pri tem smo uporabili pripomočke, podlage in sedala, ki so shranjena v prostoru Mestne občine Nova Gorica.
Učilnica se mi zdi uporabna, ker je v naravi in bo zato kakšno snov lažje razložiti. Učenci pa bodo v naravnem okolju na svežem zraku v bližini mlake in dreves.

 Matevž F., 6.c

Nekaj novega o papirju

V četrtek 24.11., smo se po končani 3. šolski uri z učitelji peš odpravili v Borov gozdiček, v učilnico na prostem. Najprej smo se ustavili pri občini in prevzeli pripomočke in šolsko tablo. Ko smo prišli v učilnico, smo se posedli in najprej poslušali navodila učiteljev.

Tema je bila papir. V delovne zvezke smo v dano razpredelnico določili vrste papirjev, nato pa je vsak par vzel svojo plastično posodico, jo napolnil z vodo in vanjo pomočil koščke vseh vrst papirjev, ki so bili na razpolago na veliki mizi v učilnici. Med čakanjem, da bi papir ločil vse svoje plasti, smo zopet vzeli papirje v približni velikosti A4 formata in jih na tehtnicah, ki so bile nameščene v učilnici, stehtali. Na tak način smo lahko določili gramaturo vsakega papirja, ki nam pove, kolikšna je masa papirja določene ploščine (npr. 8 g/0,06m2). Izpolnili smo še tabelo o uporabi in vidnih lastnostih papirja, nazadnje pa še prešteli število plasti, ki so namočene plapolale v vodi. Ko smo dokončali, smo pospravili vse gradivo, vrnili izposojene pripomočke in se vrnili nazaj v šolo, kjer nas je čakalo kosilo.

Ta dan je po mojem mnenju bil zelo lep, mislim, da smo se vsi počutili zelo dobro in smo se še bolj naučili sodelovati v ekipi, predvsem pa smo bili v naravnem okolju.

Ela F., 6.c

(Skupno 93 obiskov, današnjih obiskov 1)