FINANČNA PISMENOST

V četrtek, 8. 9. 2022 in 9. 9. 2022 so osmošolci skupin 8-1 in 8-2 imeli drugačen pouk matematike, kajti iskali so skriti zaklad. Dejavnost je potekala pod vodstvom učiteljice Magde Čevdek, ob pomoči  tutorja, devetošolke Zale.

Učenci so bili razdeljeni v štiri skupine (zelena, modra, rdeča in rumena skupina). Izzivi o odstotkih (popusti, kuponi, cena pred znižanjem), znesek DDV na računu za  elektriko,  menjava tujih valut v evre upoštevajoč tečajne liste, pa so bili skrbno skriti po celi šoli – od učilnice do knjižnice,  do pisarne pomočnice ravnatelja in vse do avle.

Osmošolci so pričeli svojo pot iskanja zaklada  v matematični učilnici, kjer jih je čakala prva kuverta skupine  z nalogo, ki jih je, v kolikor so izziv pravilno rešili vodila do naslednje postaje. A ni bilo tako lahko kot se sliši…   V kolikor skupina izziva ni rešila pravilno, jih je nepravilen izračun popeljal do postaje, na kateri so prejeli informacijo, da rešitev ni ustrezna. V tem primeru so se vrnili na predhodno postajo in ponovno razmislili o izzivu. Skupina se je morala prebiti  čez 5 izzivov, ki so bili skriti med 15 postaj. Kljub temu, da so se udeleženci trudili, pa nobeni skupini ni uspelo odkriti zaklada.

Matematični lov na zaklad se je gotovo izkazal za odlično idejo prav zato, ker so morali člani skupine delovati složno in iznajdljivo, hkrati pa ob tem uporabili svoje matematično znanje, ali lahko rečemo finančno pismenost v življenjskih situacijah.

                                                              Zala, 9.razred

(Skupno 116 obiskov, današnjih obiskov 1)