1. DAN

Ko smo zjutraj prišli v šolo smo v avli odložili stvari in opravili testiranje na covid. Po opravljenem uspešnem testiranju smo se odpravili prosti Livškim Ravnam. Ko smo prispeli smo se namestili po sobah in se kasneje zbrali v večnamenskem prostoru, kjer so nas seznanili s hišnim in požarnim redom, ureditvijo ter urnikom dejavnosti v prihajajočem tednu. V  prostem času smo se igrali družabne igre, igrali namizni tenis in se družili.

Po kosilu smo imeli nekaj prostega časa in nato je ena skupina odšla v jamo Kavka in druga skupina je spoznala lišaje.

V jami je veliko kamnitih skulptur (jamski medved, Krivapeta, plazeči človek, glava ženski, jamska Vila, glava slona…) in jamskih živali (jamska kobilica, nočni metulj…), ki smo tudi spoznali. Zanimivo nam je bilo kako so se prilagodile na življenje v jami. Ime Kavka je dobila po ptici Kavki, ki je pozimi zahajala v jamo, kjer so bili ostanki živali, ki so jih ljudje zavrgli od kolin.  Tam smo zaprli luči in oči, da smo slišali zvoke v jami in voditeljica  nam predvajala zvoke dveh najpogostejših vrst netopirjev v Sloveniji. Zanimivost jame je jamski dimnik z glivami, ki se svetijo ob osvetlitvi in jamsko okno.

Skupina, ki je opazovala lišaje si je najbolj zapomnila zgodbo o lišajih.

Gliva Grega se zaljubi v algo Aljo. Grega gradi hišo, medtem ko Alja kuha hrano. Oba skupaj predstavljata sožitje, ki ga imenujemo lišaj.  Hiša predstavlja zgornji del lišaja, alga predstavlja spodnji del lišaja.  Ta proces se je začel že 400 milijonov let nazaj, ko so alge začele osvajati kopno in se skrile pod glive velikanke in začele sodelovati skupaj.

Zvečer smo se podali na krajši pohod.

2. DAN

Ko smo se zjutraj zbudili smo pojedli okusen zajtrk ter se pripravili na tek na smučeh, krpljanje in opazovanje gozdnih živali in sledi.

Marsikdo izmed nas je dan prvič stal na smučeh, zato je bilo veliko padcev in pobiranja. Naučili smo se osnov teka na smučeh.

Nekateri smo se preizkusili v krpljanju.  Imeli smo kar tri urni pohod z krpljami. Videli smo veliko zanimivih stvari: sledi živali, vojaške jarke, spomenik vojaku … Še najbolj zanimiv pa je bil razgled na vsa zasnežena hribovja. Vzdušje je bilo neverjetno. Bilo je veliko smeha, kepanja in zabave v snegu.

Sledi volka

Popoldan smo si z razredoma izmenjali ogled jame Kavka in poučevanje o lišajih.

Večer je bil ustvarjalen in družaben.

3. DAN in 4. DAN

Tretji dan je bil lep sončen dan.  Skupine so zamenjale dejavnosti. S krpljami smo odšli na hrib Nagnoj. Krpljali smo, občudovali zasnežene vrhove, se igrali in uživali na snegu. Tekači smo se preizkusili v teku na smučeh. Najbolj nam je bilo všeč, da smo se lahko spuščali s hriba.

Ostali smo spoznavali gozdne živali in njihove sledi. Sprehodili smo se skozi gozd, do smučišča in šli do Nebes opazovat jelene damjake.

Popoldan smo se ločili po razredih. En razred je preučeval glive, najprej v gozdu nato v učilnici s binokularnimi lupami. Drugi pa spoznavali zanimive lokalne zgodbe na katere smo pripravili risbe za kamišibaj za večerni program.

Na večer pred odhodom smo družabni večer popestrili s predstavitvami zgodb v kamišibaju in družabnih igrah.

5. DAN

Učenci smo se preizkusili v lokostrelstvu in izdelovali amuletov za spomin na Šolo v naravi.

Učenci 7.b in 7.c razreda

Related Images:

(Skupno 1.108 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost