drugacnost

V šoli smo se pogovarjali o drugačnosti: kaj to je, kako jo ljudje dojemamo in kako so ljudje za katere mislimo, da so drugačni, v družbi sprejeti.

Dobili smo učni list z vprašanji, na katera smo v skupini odgovorili ter se o njih pogovorili o razredu. Bila so vezana na to, kako mi sami razmišljamo o drugačnih in kako jih sprejemamo. Odgovore smo pisali na tablo in ugotovili, da ima vsak o drugačnosti veliko idej in tudi o tem, kako se ljudje razlikujemo. Razmišljali smo tako o tem, kako drugačne sprejemamo sami in naša okolica, kakor tudi, kako jih sprejema svet.

Naučili smo se, da je vsak posameznik drugačen na svoj način, ter da ima pravico biti tak in ga okolica pri tem ne sme ovirati. Ljudi je treba spoštovati in sprejemati takšne kakršni so in jih spodbujati, da postanejo bolj samozavestni, ker s tem, da si drugačen, ni prav nič narobe, včasih se to pokaže celo kot prednost.

Mojca, 7. r.

Dostopnost