V ponedeljek, 18. 1. 2021, smo imeli učenci 8. b tehniški dan. Organiziran je bil v okviru evropskega projekta ATS STEM, ki temelji na razvijanju veščin na področju STEM (naravoslovje, tehnika in tehnologija ter matematika). Učenci se s projektom srečujemo pri pouku slovenščine, angleščine, matematike, fizike in tehnike in tehnologije. Tokrat smo razvijali kompetenco Reševanja problemov povezanih z virusom Covid-19. Učenci razreda smo bili razdeljeni v 4 skupine, vsaka pa je dobila  svojega mentorja in temo, o kateri smo naslednjih 5 ur debatirali. S skupnimi močmi in sodelovanjem smo izdelali predstavitev, ki smo jo na koncu tehniškega dne predstavili ostalim učencem in mentorjem.

Prvo skupino smo sestavljali učenci učne skupine 8-2, ki smo že od začetka šolskega leta vključeni v projekt. Vodila nas je učiteljica matematike Magda Čevdek, naša tema pa je bila Preučevanje razdalje.

Drugo skupino so sestavljali učenci in učenke učne skupine 8-3, njihov mentor pa je bil učitelj  Boštjan Mugerli. Ukvarjali so se z dihanjem skozi masko.

Tretjo skupino, ki je delala pod vodstvom učiteljice Mojce Milone, so sestavljali učenci učne skupine 8-3. Poglabljali so se v kvaliteto mask.

Zadnjo, četrto skupino, ki je debatirala o shranjevanju in reciklaži mask, so sestavljali preostali člani učne skupine 8-3, usmerjala pa jih je učiteljica Barbara Vetrih Bolčina.

V prvi uri tehniškega dne smo učenci opredelili problem in iz njega razvili raziskovalno vprašanje, ki je bilo rdeča nit tehniškega dne. Nato smo razmišljali o najprimernejših idejah, ki bi ljudi spodbudile k sodelovanju in premisleku o težavah. Druga ura se je hitro iztekla in že je odbila tretja, ko smo začeli načrtovati predstavitev in svoje ideje zlili na papir ter izdelali prve skice. Četrto uro smo posvetili zadnjim popravkom celotne predstavitve. Vsak med nami je bil nestrpen pred predstavitvijo svoje skupine. Čas za izdelavo je potekel in učenci smo predstavili svoje ideje, ki so bile v obliki diaprojekcije, zvočnih posnetkov, izdelkov, anket, reklam,…

Zanimivo je bilo poslušati predstavitve svojih sošolcev. Na koncu so mentorji povedali svoje mnenje o dnevu in tako se je končal ta tehniški dan.

Hvala mentorjem za organizacijo zanimivega tehniškega dne. Zagotovo nam bo ostal v lepem spominu.

Nina Santoro, učenka 8.b

Dostopnost