V januarju smo pri uri matematike učenci skupine 8/2 v okviru projekta POGUM razporedili v pare. Na tablo smo napisali vsebinski cilj in merila uspešnosti ter cilj za veščino sodelovanja – prav tako z merili uspešnosti. Nato smo si izbrali različne večkotnike, katerim smo računali obseg in ploščino. Postopek računanja smo napisali na manjši bel listek, prav tako smo iz listov izrezali prerisani večkotnik. List s postopki in večkotnike smo potem nalepili na velik rumen plakat. Na koncu smo s pomočjo meril uspešnosti zase ovrednotili, kako smo sodelovali.
Pri uri slovenščine smo kasneje iskali ideje, kako bi s pomočjo pri matematiki pridobljenega znanja prenovili učilnico slovenščine 2, da bi bilo učencem in učiteljici v njej prijetneje učiti se. Skupina fantov je izmerila površino omar in predalov, da bodo izračunali, koliko samolepilne folije ali barve potrebujemo za njihovo prenovo, še prej pa so izračunali, koliko površine imamo v učilnici na razpolago za učni kotiček. Tega bi uredili s pomočjo palet, ki bi jih oblazinili in oblekli s starimi oblačili, sešitimi v neko prevleko.
Maruška, Kaja in Lara, 8. r