V okviru projekta RAČek učenci 5. razreda POŠ Grgar na zanimiv način spoznavajo, kako lahko uporabimo algoritme pri reševanju enačb in neenačb.

V okviru učnega scenarija učenci spoznajo osnovne koncepte algoritmičnega razmišljanja, ki jih postopoma vodijo skozi proces reševanja matematičnih problemov. S pomočjo strukturiranih korakov se naučijo, kako enačbe in neenačbe reševati sistematično in učinkovito.

Aktivnosti vključujejo fizično premikanje po mreži, kjer učenci s pravilnimi odgovori napredujejo po matematičnem labirintu. Na zabaven in dinamičen način utrjujejo razumevanje pravilnih rešitev ter razvijajo občutek za zaporedje korakov pri reševanju problemov.

Na koncu učenci pridobljeno znanje prenesejo na besedilne naloge, kjer oblikujejo svoje enačbe in neenačbe ter jih rešujejo s pomočjo algoritmov. S tem ne le utrjujejo matematično znanje, temveč tudi razvijajo programerske veščine, ki jim bodo koristile v prihodnosti.

Tak način učenja matematike spodbuja logično mišljenje, natančnost in vztrajnost pri reševanju problemov. Hkrati pa učenci pridobijo dragocene izkušnje, ki jim bodo pomagale pri nadaljnjem razumevanju računalniškega mišljenja.

Fotografirala in pripravila: Nina Žbona Kuštrin

Orodna vrstica za dostopnost