V sklopu projekta B-RIN sta učiteljici Iris in Franja z učenci 1. razreda izvajali učne aktivnosti, ki so učencem omogočale učenje RIN vsebin brez uporabe računalnika.
Prvošolci so skozi učni scenarij Pametni robot prihodnosti: Moč računalništva v akciji raziskovali svet robotike in tehnologije. Navdušenje nad pametnimi roboti jih je popeljalo skozi različne dejavnosti – od poslušanja zgodbe o Mii in njenem robotu Orinu, do petja in plesanja na pesem Robotek.
Učenci so tudi izdelali lastne robote iz odpadnih materialov. Vsak robot je imel edinstvene funkcije – nekateri so kuhali, drugi sesali, tretji pa celo pripovedovali šale. Skozi igro programiranja pa so spoznali pomen natančnih ukazov in logičnega zaporedja, kar jim je pomagalo razumeti osnovne principe kodiranja.
Učenci so razmišljali tudi o prednostih in slabostih robotike. Medtem ko bi si nekateri želeli robota za pomoč pri pospravljanju ali učenju, so drugi ugotovili, da bi bilo življenje dolgočasno, če bi roboti opravili vsa opravila namesto njih. Razvijali so kritično mišljenje in odgovorno rabo tehnologije.
Učne aktivnosti so bile poučne, zabavne in ustvarjalne. Pokazale so, kako lahko že najmlajši učenci na igriv način spoznavajo svet digitalne tehnologije in robotike, pri tem pa krepijo sodelovanje, domišljijo in logično razmišljanje.
učiteljica Sara Marinič (koordinatorica B-RIN)