Učenci 5. razreda na POŠ Grgar so v okviru projekta RAČek stopili v svet algoritmov na prav poseben način – skozi jezikovno pustolovščino s samostalniki. Naš cilj je bil povezati računalniško razmišljanje in učenje slovenščine, pri tem pa učence spodbuditi k sodelovanju, kritičnemu razmišljanju in učenju skozi igro.

Učenci so skozi aktivno delo utrjevali znanje o samostalnikih in jih razvrščali v kategorije (bitje, stvar, pojem, ni samostalnik), spoznali pomen algoritmičnega razmišljanja, kjer so morali slediti zaporedju ukazov za dosego cilja, razvijali sodelovalne veščine, saj so se v skupini dogovarjali o rešitvah in usklajevali različna mnenja ter vadili prepoznavanje napak in razmišljali o tem, kako jih odpraviti.

Ko so učenci ugotovili, da jih napačen algoritem vodi v napačno kategorijo, so navdušeno razpravljali, popravljali napake in pomagali drug drugemu priti do pravilne rešitve.

Učenci so se naučili, da algoritmi niso le del računalnikov, ampak jih lahko najdemo povsod, tudi v vsakdanjih opravilih.

S temi dejavnostmi smo učencem omogočili, da spoznajo nov način razmišljanja, ki ga bodo lahko uporabili tudi pri drugih predmetih in izzivih. Hkrati pa smo jim pokazali, da je učenje lahko tudi zabavno in igrivo!

Pohvale si zaslužijo vsi učenci za njihovo zavzetost in ustvarjalnost, saj so z veliko energije reševali tako jezikovne kot računalniške izzive.

Fotografirala: Luka Volk in Nina Žbona Kuštrin

Pripravila: Nina Žbona Kuštrin

Orodna vrstica za dostopnost