V sklopu projekta Erasmus+ smo se učenci predmetne stopnje odpravili na Trstelj.
Izhodišča so bila različna, cilj pa skupen.
Kot prispodoba, da smo si ljudje različni med seboj, lahko pa delamo za en cilj – skupno dobro.
6. razredi so se proti Trstelju odpravili od odcepa za Temnico, 7. razredi so Trstelj osvojili preko vzpetine Stol, 8. razredi so vzeli za izhodišče Renče, 9. razredi pa Dornberk oz. Potok.
Popolnoma nove, nepoznane trase s spremljevalci, ki niso nujno bili razredniki. Vsi učitelji so bili spremljevalci vsem učencem.
Vrh Trstelja je ponujal razglede na vse strani. Julijci so bili rahlo zakriti, odprl pa se je pogled na Goriško ravnico, Vipavsko dolino z Nanosom, Furlanijo in morje. Ladje so čakala na vsidranje v bližnjem Tržiču.
Če smo 8 in 9. razredi vzpon začeli na goriški strani Trstelja, pa smo vsi razredi zaključili na Krasu v tipični kraški vasi Lipa.
V okviru projekta smo pohod nadgradili z IKT: beležili smo korake, prehojene kilometre, višinsko razliko, spremljali zastavljeno pot preko aplikacij Komoot, Strava ali Google maps. Pridobljene podatke bomo predstavili v avli OŠ.
Nove poti so potrebne in spremembe so dobrodošle. Z njimi se učimo.
Predvsem pa aktivno sooblikujemo odnose in prostor v katerem živimo.
Heidi Jakopič, pomočnica ravnatelja