V četrtek, 23. 6,. so 6. razredi imeli tehniški dan. Z raznimi delavnicami, kot so Vzorci, Raziskujem prostornino in ploščino kvadra, Kvader in kocka v praksi ter še veliko drugimi so spoznavali geometrijsko telo kvader.

Delavnice so potekale 5 šolskih ur, vodile pa so jih učiteljice matematike. Učenci so bili razdeljeni v 5 skupin, v katerih so izmenično opravljali naloge.

V delavnici o Vzorcih z link kockami so učenci sestavljali vzorce ter reševali naloge o zaporedjih. Spoznavali so tudi pravila o zaporedjih, za katera učenci pravijo, da sploh niso mačji kašelj oziroma so naravnost abstraktna! Kljub zapletenim pravilom pa so se na delavnici veliko naučili.

Druga delavnica z naslovom Raziskujem prostornino in površino kvadra je potekala tako, da so učenci na pladnju dobili material in navodila, s pomočjo katerih so izvajali različne naloge od prostornine in vode do risanja mreže po modelu lesenega kvadra pa vse do ugotavljanja, ali je v tetrapaku resnično toliko mleka, kot piše. Učenci so se na tej delavnici urili tudi v sodelovanju v skupini, organizaciji dela in drugih pomembnih veščinah.

Delavnica Površina in prostornina v Minecraftu je potekala v računalniški učilnici. Učenci so preko računalniške igre gradili majhne hiške. Za prvo hiško so imeli 10 minut, za drugo pa so si vzeli 20 minut. Kljub temu da so imeli na voljo več časa, so ugotovili, da bi za večjo hišo potrebovali 40 minut ali več. Učencem se je zdela delavnica zelo zanimiva, saj se s tako delavnico res ne srečajo vsak dan.

Naslednja delavnica Kocka in kvader v praksi je potekala večinoma zunaj. Učenci so ocenili površino dveh korit, korita pa so kasneje tudi izmerili in površino še preračunali. Izkazalo se je, da so bile skupine pri oceni površine večinoma uspešne. Po še nekaj nalogah so se učenci pomerili na tekmovanju, in sicer fantje proti dekletom. Tekmovali so iz natančnosti pri merjenju, a končnega zmagovalca ni bilo. Po razmisleku o novem znanju so matematično znanje prenašali v vsakdanje življenje.

Pri delavnici Površina in prostornina sestavljenih teles so učenci sestavili geometrijsko telo iz kock. Izmerili so rob ene mejne ploskve kocke, prešteli so vse vidne mejne ploskve in izračunali ploščino ene mejne ploskve ter površino celotnega telesa. Računali smo tudi prostornino sestavljeni teles.

Za zaključek lahko rečemo, da so učenci pridobili veliko novega znanja, ki jim bo gotovo prišlo prav tako v šoli kot v vsakdanjem življenju.

Related Images:

(Skupno 255 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost